-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY:
1.Wypełnij formularz zwrotu, który został wysłany na maila wraz z potwierdzeniem zamówienia lub skorystaj z poniższego wzoru.
2.Uzupełniony formularz prześlij na kontakt@sprzetdlamedyka.pl lub pocztą na adres: ARBOR BHP Sp. z o. o. ul. Hrubieszowska 78a, 41-260 Sławków z dopiskiem "Odstąpienie od umowy".
2.Odeślij zwracany towar wraz z formularzem zwrotu na adres: ARBOR BHP Sp. z o. o. ul. Hrubieszowska 78a, 41-260 Sławków. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją o rozpatrzeniu zwrotu. Prosimy o staranne zapakowanie towaru. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
3.Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu zwrotu.
REKLAMACJE:
1.Wypełnij formularz reklamacji (wzór poniżej).
Uzupełniony formularz prześlij na kontakt@sprzetdlamedyka.pl lub pocztą na adres: ARBOR BHP Sp. z o. o. ul. Hrubieszowska 78a, 41-260 Sławków z dopiskiem "Reklamacja".
2.Odeślij towar wraz z dokumentem reklamacyjnym na adres: ARBOR BHP Sp. z o. o. ul. Hrubieszowska 78a, 41-260 Sławków. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt ten zostaje zwrócony). Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
3.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu reklamacyjnym.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno;
- zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego powyżej, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Hrubieszowska 78A, 41-260 Sławków.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.